• Koszty i formy dostawy

Cennik dostaw uzależniony jest od wagi i gabarytów oraz kwoty Twojego zamówienia. 

Koszty przesyłki dodawane są automatycznie na etapie zamówienia w koszyku uwzględniając wagę, gabaryty i wartość zamawianych produktów a całkowity koszt dostawy automatycznie wyliczany w podsumowaniu zamówienia (w przypadku zamówienia składającego się z kilku produktów Klient może skorzystać z możliwości indywidualnej wyceny w tym celu należy wypełnić formularz kontaktowy wtedy nasz sklep przygotuje indywidualną wycenę kosztów dostawy)
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich jak również do paczkomatów i partnerów współpracujących

                                                                                                                  Zamówienia powyżej 400 zł wysyłka Gratis


przycisk_haczyk_szary_plastyczny-.png  Przesyłki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po potwierdzeniu zamówienia i  nadaniu wysyłki. 

przycisk_haczyk_szary_plastyczny-.png  Wszystkie przesyłki wysyłane do Klienta są przez nas odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.

przycisk_haczyk_szary_plastyczny-.png  Odbiór przesyłki od kuriera musi być potwierdzony  podpisem Nabywcy na liście przewozowym lub potwierdzony kodem

przycisk_haczyk_szary_plastyczny-.png  Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia stanu opakowania towaru w celu ustalenia, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń (np. rozerwanie folii, zagniecenie kartonu, uszkodzenie taśm zabezpieczających, itp.), gdyż mogą one wskazywać na uszkodzenie zawartości przesyłki.

przycisk_haczyk_szary_plastyczny-.png  W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania należy odnotować na liście przewozowym informację o zauważonym uszkodzeniu. 

przycisk_haczyk_szary_plastyczny-.png  W protokole szkody należy zawsze opisać stan opakowania, z uwzględnieniem zastosowanych zabezpieczeń (folia, karton, plastikowe opaski, karton wewnątrz produktu, itp.) i znaków ostrzegawczych.


SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI

            Dokładamy wszelkich starań aby zamawiany przez Państwa towar został solidnie zapakowany aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. Niestety nie mamy wpływu na to co dzieje się z paczkami w trakcie transportu. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada jakiekolwiek uszkodzenia, ślady ingerencji  lub widać, że została naruszona taśma firmowa należy przed podpisaniem listu przewozowego spisać z kurierem protokół szkody (druk posiada kierowca).  Protokół musi zostać spisany czytelnie, w sposób przedstawiający stan przesyłki. W przypadku odbioru przesyłki zawierającej materiały kruche lub tłukące się prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera.

Dokumenty wymagane do zgłoszenie reklamacji typu  uszkodzenie w transporcie :

- protokół odchyleń/uszkodzeń spisany z kurierem i podpisany zarówno przez Klienta jak i Kuriera
- kopia listu przewozowego, nr. faktury sprzedaży lub paragonu
- zdjęcie ukazujące stan uszkodzonej palety / paczki
- zgłoszenie reklamacji na  FORMULARZU REKLAMACYJNYM

Prosimy wysłać do nas wiadomość mailową (wraz z wyżej wymienionymi załącznikami) na adres biuro@resoliv.pl


Tematy powiązane :

Zwroty i reklamacje
Sposoby płatności
Zwroty i reklamacje